Chat with us, powered by LiveChat

Retourneren

Wij hebben ons best gedaan om je bestelling zo goed mogelijk af te handelen. Desondanks wil jij je bestelde artikel(en) retourneren. Voor een snelle afhandeling van je retour willen wij je vragen om onderstaande stappen te doorlopen en de retourreden zo volledig mogelijk in te vullen. Mocht je vragen hebben neem dan contact op met klantenservice@run2day.nl

Hoe retourneer ik mijn artikel(en)?


Je kunt je artikel(en) binnen 60 dagen na levering kosteloos retourneren via één van onze Run2Day winkels in Nederland. Daarnaast is het mogelijk om (een gedeelte van) je bestelling te retourneren via het postkantoor of Post NL pakketservicepunt.

Via de Run2Day winkel (kosteloos)

Je kunt in al onze winkels terecht voor het retourneren van jouw webshopbestelling. Contactgegevens van de fysieke Run2Day winkels kun je hier terugvinden: www.run2day.nl/winkels
Het online retourformulier (onderaan deze pagina) moet je volledig invullen.
Zorg ervoor dat je de artikelen in de originele verpakking en stevig dichtgemaakt meeneemt naar de winkel.
Plak de retoursticker op het pakket.
Geef het pakket met de retour(en) af bij de Run2Day winkel. Je krijg in de winkel een afgiftebewijs mee.



Via het postkantoor/pakket servicepunt (verzendkosten voor eigen rekening)

Het online retourformulier (onderaan deze pagina) moet je volledig invullen.
Zorg ervoor dat de artikelen in de originele verpakking en in goede staat stevig verpakt worden en maak het retourpakket goed dicht.
Plak de retoursticker op het pakket.
Geef het pakket af bij het postkantoor of een PostNL pakket servicepunt.
Bewaar je verzendbevestiging en de track&trace code van het pakket. Run2Day kan hier naar vragen.

Retourformulier



Mocht je de retoursticker niet meer hebben neem dan contact op met klantenservice@run2day.nl. Nadat Run2Day jouw retourzending heeft ontvangen zullen de producten worden beoordeeld en het aankoopbedrag van de artikelen worden teruggestort.