Mini Cart

Nieuw account aanmaken

Betalen

Betalen vanuit het buitenland

Betaling buitenland
Via Run2Day.nl is het ook mogelijk om vanuit het buitenland producten te bestellen. Bestellingen vanuit België kunnen worden thuisbezorgd. 

Betalen vanuit het buitenland kan met de volgende betaalmethoden:
•    Creditcard
•    Overboeking
•    Vanuit Belgie met Mister Cash/Bancontact

Betalen via credit card, MasterCard of VISA

Uitleg Creditcard
Met de volgende creditcards kan je jouw bestelling bij Run2Day.nl betalen:
•    VISA
•    Mastercard

Wanneer je in het bezit bent van een VISA of Mastercard is het mogelijk om op Run2Day.nl jouw bestelling te betalen met deze creditcard. Een veilige SSL-verbinding die jouw versleutelde creditcard gegevens verwerkt zorgt ervoor dat je veilig en betrouwbaar kan betalen via Run2Day.nl. De betaling wordt direct overgemaakt naar Run2Day.nl. Via 'Mijn account' van Run2Day.nl en jouw persoonlijke creditcard afschrift zie je de status van jouw bestelling.

Om ervoor te zorgen dat jouw betaling snel verloopt worden jouw gegevens direct geverifieerd bij de creditcardmaatschappij. Binnen enkele seconden wordt jouw betaling dan goedgekeurd. 

Afgekeurde betaling
Het kan voorkomen dat jouw creditcardbetaling wordt afgekeurd, bijvoorbeeld omdat jouw limiet is bereikt. In dat geval krijg je meteen de mogelijkheid om een andere betaalmethode te kiezen, of het opnieuw te proberen.

Retourbetaling van bestellingen door middel van creditcard
Indien er een retourbetaling plaats vindt aan een creditcard, kan het voorkomen dat het bedrag wordt bijgeschreven op jouw creditcardrekening. Daarom zal je het misschien niet gelijk opmerken. Wij verzoeken je het volgende te controleren:
 
1. Indien de creditcard is gekoppeld aan de bank, dan wordt het aankoopbedrag op jouw bankrekening gestort.
2. Indien de creditcard niet is gekoppeld aan de bank, dan staat de retourbetaling op jouw creditcard afschrift.

Betalen via iDEAL

Hoe werkt iDEAL?
•    Bij het afrekenen van de bestelling kun je aangeven dat je met iDEAL wilt betalen.
•    Selecteer iDEAL als betaalmethode en kies hierbij je eigen bank.
•    Vervolgens opent zich een nieuw scherm omdat je wordt doorgeleid naar je eigen bank. In dit scherm staat de betaalopdracht voor je klaar.
•    Je wordt door je eigen bank gevraagd een aantal gegevens in te vullen, waarna je de betaling autoriseert.
•    Het bedrag wordt direct van jouw betaalrekening afgeschreven en Run2Day wordt geïnformeerd dat de bestelling is betaald.

iDEAL is een onafhankelijke betalingspartner die op een veilige wijze de transactie tussen u en Run2Day.nl plaats laat vinden. Wanneer je jouw bestelling afrondt kun je betalen via het officiële iDEAL scherm. Dit betekent dus een veilige verbinding en een veilige transactie. Het verschuldigde bedrag zal van je rekening naar Run2Day.nl overgemaakt worden.
 
Voordelen van iDEAL
•    Snel, simpel en veilig betalen via de bekende interface van internetbankieren.
•    Op werkdagen vóór 16:00 uur met iDEAL besteld? Morgen in huis!*
•    iDEAL is bij Run2Day.nl volledig gratis.
•    Controle en overzicht op de betaling.
•    iDEAL is net zo vertrouwd, veilig en gemakkelijk als internetbankieren.
•    iDEAL wordt ondersteund door de grote Nederlandse banken.
•    Toegang tot internetbankieren van één van de deelnemende banken is voldoende om gebruik te kunnen maken van iDEAL
   
* Dit geldt voor voorradige artikelen.

Betalen via Mister Cash / Bancontact

Mister Cash / Bancontact
Als je een bankrekening in België hebt, kan je met Bancontact /Mister Cash online betalen met behulp van je eigen pincode. De veiligheid en de betrouwbaarheid van je betaling zijn hierbij absoluut gegarandeerd. Online betalen met Bancontact/Mister Cash is momenteel mogelijk via Dexia, Fortis, ING, FINTRO, KBC, CBC, AXA Bank en VDK Spaarbank. 
Online betalen met Bancontact/Mister Cash wordt beschermd door de beveiligde Web Banking service. Neem, als je nog geen Web Banking hebt, eerst contact op met je bank. Als je online wil betalen met je BC/MC card, is het van belang dat je het nummer en de vervaldatum van je kaart kent. Deze informatie wordt nog niet standaard op alle kaarten vermeld, maar het is altijd mogelijk deze online aan te vragen via de website van je bank. 

Betalen via overboeking

Uitleg overboeking
Een overboeking (vooruitbetaling) per bank/giro betekent dat je, na het invoeren van jouw bestelling, eerst het orderbedrag zelf overmaakt. Dit kan bijvoorbeeld met internetbankieren of door middel van een overschrijfformulier. Een overboeking is veilig en brengt geen extra kosten met zich mee, maar duurt over het algemeen één tot drie werkdagen langer.

Hoe werkt een overboeking (per bank/giro)?
Nadat je jouw bestelling hebt geplaatst, ontvang je direct een orderbevestiging per e-mail. Hierin staan jouw ordernummer en het rekeningnummer waarnaar je het bedrag moet overmaken. Aan de hand van deze bevestigingsmail kan je de betaling voltooien.

Zodra Run2Day jouw betaling heeft ontvangen zal jouw bestelling worden verstuurd naar het gewenste adres of de gekozen winkel. 

Wat gebeurt er als ik mijn bestelling wil annuleren?
Als je de overschrijving reeds gedaan hebt maar toch besluit de bestelling te annuleren, neem dan contact op met de klantenservice. 
@ - klantenservice@run2day.nl
Tel.- 030-223 12 53

Betalen via Sport & Fit / Sportief shoppen

Hoe werkt Sport & Fit / Sportief shoppen?

•    Bij het afrekenen van de bestelling kun je aangeven dat je met Sport & Fit wilt betalen.

•    Selecteer Sport & Fit als betaalmethode.

•    Vervolgens klik je op 'Volgende' rechts onderin om naar het 'Controle' overzicht te gaan.

•    Na het accepteren van de betalingsverplichting en algemene voorwaarden klik je op 'Bevestig bestelling'.

•    In dit Buckaroo scherm wordt de bestelling voltooid. Dit doe je door de PIN/Veiligheidscode in te vullen, deze bevindt zich onder de kraslaag, en het bijbehorende Kaartnummer. Vervolgens klik je op 'Verder'.

•    In het volgende scherm kies je voor de betaalmethode 'Sport & Fit Cadeau' om de betaling daadwerkelijk te kunnnen voltooien.

LET OP! Gooi de Sport en Fit kaart niet weg na het plaatsen van een bestelling. Bij een retour wordt het geld namelijk weer op de kaart teruggeboekt.

Met welke methoden kan ik betalen bij Run2Day?

Betaalmogelijkheden
Je kan jouw bestellingen bij Run2Day.nl op verschillende manieren betalen. Run2Day maakt onderscheid tussen directe en indirecte betalingsmogelijkheden. Het verschil is dat bij een directe betalingsmogelijkheid jouw bestelling direct wordt uitgevoerd en je jouw bestelling de volgende dag in huis hebt. Voorradige artikelen die je namelijk vóór 16:00 uur bestelt op een werkdag, bezorgen wij de volgende dag bij je thuis. Bij een indirecte betaling wordt jouw bestelling uitgevoerd na de ontvangst van jouw betaling. Je ontvangt je bestelling hoogstwaarschijnlijk binnen 48 uur. 

Run2Day biedt je de mogelijkeid om je bestelling via één van onderstaande betaalmethoden te betalen:

  • iDeal
  • Mastercard
  • Visa
  • Mister Cash
  • Overboeking
  • Sport & Fit / Sportief shoppen

Bestellen

Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Om jouw bestelling te annuleren dien je contact op te nemen met onze klantenservice. Voor een snelle afhandeling vragen wij je om het ordernummer van de bestelling bij de hand te houden.

@ - klantenservice@run2day.nl
Tel.- 030-223 12 53

Is jouw order al onderweg? Weiger de bestelling dan bij aflevering en geef aan bij de postbezorger dat jij jouw bestelling hebt geannuleerd. Dit is kosteloos. Nadat Run2Day het pakket heeft ontvangen, zullen wij zorg dragen voor de retourbetaling. Dit zal binnen 5 dagen na ontvangst van de retourzending in orde worden gemaakt.

Bestellingen die niet betaald zijn komen na 30 dagen automatisch te vervallen. 

Mocht je binnen de zichttermijn van 14 dagen niet tevreden zijn over een of meerdere bestelde producten dan mag je deze retourneren. 

Status van jouw bestelling
Om de status van jouw bestelling te bekijken klik je op 'mijn account', rechtsbovenaan Run2Day.nl
Hier kan je gemakkelijk zien welke status jouw bestelling op dat moment heeft. Via 'mijn account' kan je zelf je bestelling controleren en volgen. 

Mijn bestelling is mislukt, wat nu?

Gedurende het bestelproces wordt er aangegeven dat de versie van je webbrowser verourderd is. 
Het is mogelijk dat de versie van je webbroser verourderd is en niet voldoet aan eisen die Run2Day stelt aan een veilige betaalomgeving. Het is van groot belang dat alle betalingen veilig worden afgerond, deze veiligheid is niet 100% wanneer men nog gebruik maakt van een webbrowser in een oude versie.
 
Update je webbrowser
De meeste mensen maken gebruik van Internet Explorer, Safari, Google Chrome of Firefox. Om de zoveel tijd verschijnen daar nieuwe versies van. Mocht je een melding hebben ontvangen in het bestelproces dan zal je een update uit moeten laten voeren van je webbrowser. Bij de instellingen van je webbrowser vind je de mogelijkheid voor deze update.

Let op: Veel bedrijven en schoolinstellingen maken het niet mogelijk om een webbrowser-update uit te laten voeren. Het zal dan ook niet mogelijk zijn om vanaf die laptop of pc je bestelling te voltooien.

Ik heb mijn orderbevestiging niet ontvangen

Geen bevestiging ontvangen per e-mail
Wanneer je de bevestigingsmail niet hebt ontvangen dan kan dit komen doordat je e-mailadres niet correct is. Graag willen wij je vragen om nogmaals de e-mail gegevens in je account te controleren zodat je de e-mails in de toekomst wel ontvangt.

Het is ook mogelijk dat de bevestigingsmail door je spamfilter wordt tegengehouden. Controleer hiervoor je ongewenste e-mailbox. Om te voorkomen dat e-mails van Run2Day in je ongewenste e-mailbox belanden adviseren wij om het Run2Day e-mailadres toe te voegen aan je adresboek. 

Kan ik mijn e-mailadres wijzigen?

Het e-mailadres dat jij hebt opgegeven in jouw persoonlijke account kan je gemakkelijk wijzigen. Jouw account vind je bij Run2Day.nl rechts bovenaan de pagina.
De eerste stap is om in te loggen alvorens je jouw gegevens kan wijzigen. Sla de aanpassingen op en je zult zien dat de nieuwe gegevens direct in jouw Run2Day.nl account staan.

Waarom ontvang ik meerdere bevestigingsmails?

Meerdere bevestigingsmails
Alleen de orders voor welke het betaalproces in gang is gezet, worden door Run2Day verwerkt en verzonden.

Wanneer je meerdere orderbevestigingen ontvangt, betekent dit dus niet dat automatisch alle orders worden verzonden.

Orders die niet betaald worden, vervallen automatisch na 30 dagen. 

Wat staat er in mijn bevestigingsmail?

Bevestigingsmail
In de bevestigingsmail staan de gegevens uit jouw bestelling. Deze e-mail wordt direct na het plaatsen van jouw bestelling verzonden.

Mocht je gekozen hebben voor betaling via overboeking, dan ontvang je een tweede e-mail met de betalingsgegevens. Klik op 'verniewen' of op F5 op je toetsenbord om de nieuwe e-mails in uw e-mailbox te ontvangen. Zodra de betaling door Run2Day is ontvangen, zal de gehele bestelling zo snel mogelijk verzonden worden.

Bezorgen

Bestelling afhalen bij jouw Run2Day?

Afhalen
Run2Day.nl biedt je de mogelijkheid om producten af te halen bij één van de Run2Day vestigingen door heel Nederland. Voordat je jouw bestelling op kan halen, dien je eerst een bestelling te plaatsen via Run2Day.nl. Vervolgens ontvang je een e-mail ter bevestiging van je bestelling. Wanneer je bestelling in de vestiging van jouw keuze ligt ontvang je hier bericht van. Je bestelling ligt klaar om afgehaald te worden en wij verzoeken je om je bestelling zo snel mogelijk op te halen.

Afhaallocatie
Voor alle afhaallocaties kijk je op Run2Day.nl/winkels. Hier vindt je de dichtstbijzijnde Run2Day winkel met de openingstijden en contactgegevens.
 
Mee te nemen documenten
Als je jouw bestelling wilt ophalen in één van de Run2Day vestigingen is het noodzakelijk dat je de orderbevestiging meeneemt. Deze bevestiging dient als aankoopbewijs en is nodig voor het succesvol afhalen van jouw bestelling. 

Bestelling op een ander adres bezorgen?

Ander bezorgadres doorgeven
Run2Day.nl maakt het mogelijk om op elk gewenst adres jouw bestelde product(en) af te leveren. Tijdens het bestellen vul je namelijk je eigen adres en een gewenst afleveradres in. Deze adressen hoeven dus niet overeen te komen. Via ‘Mijn account’ op Run2Day.nl kan je gemakkelijk jouw gegevens wijzigen.

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Verzendkosten
De verzendkosten variëren en zijn altijd inzichtelijk door het product in de winkelwagen te plaatsen. Je betaalt één keer verzendkosten ongeacht de hoeveelheid producten die je bestelt.

Standaard gelden onderstaande verzendkosten binnen Nederland:
Gratis bezorging bij bestelling boven €50
€6,95 bezorgkosten bij bestelling onder €50

Voor bestellingen vanuit België gelden onderstaande verzendkosten:
Gratis bezorging bij bestelling boven €50
€6,95 bezorgkosten bij bestelling onder €50

Ik was niet thuis toen mijn bestelling werd aangeboden. Wat nu?

Niet thuis. Wat nu?
Wanneer een pakket niet bij jou of de geadresseerde afgeleverd kan worden, wordt het bij de buren aangeboden. Als het pakket ook bij de buren niet afgeleverd kan worden, wordt het de volgende dag nog een keer aangeboden. Mocht je bestelling een cadeau zijn, dan willen we je er op attenderen dat er een kans is dat het cadeau een dag later wordt ontvangen door de geadresseerde dan gewenst. 
 
Als de geadresseerde en de buren ook bij de tweede aanbieding niet thuis zijn, wordt er door de medewerker van PostNL een bericht in de brievenbus achtergelaten. Daarop staat bij welk postkantoor of PostNL Servicepunt jij zelf of de geadresseerde het pakket kan ophalen. Hiervoor heb je drie weken de tijd. 

Kan ik mijn bestelling volgen?

Track & Trace
Om de voortgang van jouw bestelling te controleren krijg je een bevestiging van jouw bestelling per e-mail. Hierin staat een track & tracenummer van de bestelling. Je kan zelf op de website van track & trace jouw bestelling volgen.

Track & Trace jouw bestelling
Als je inlogt via 'Mijn account' is het mogelijk om de productstatus van jouw bestelling te bekijken. 

Via de track & trace code die je hebt ontvangen in de bevestigingsmail kan je precies zien waar jouw bestelling is en wanneer deze wordt aangeboden. 

Bestelling is nog niet binnen
Run2Day.nl doet er alles aan om jouw bestelling te verwerken en het zo snel mogelijk bij je af te leveren. De levertijd is afhankelijk van de betaalwijze die je gekozen hebt. Bekijk via 'Mijn account' als je bent ingelogd wat de productstatus van jouw bestelling is. Via track & trace zie je alle informatie over waar jouw bestelling is en wanneer deze aan jou wordt aangeboden. 

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Levertijd van je bestelling
De levertijd van je bestelling is afhankelijk van een aantal factoren.

Op werkdagen vóór 16:00 uur besteld, morgen in huis (directe betaling)
Indien je het aankoopbedrag via een directe betaling voldoet, dan geven wij de bestelling dezelfde dag nog mee aan de vervoerder en heb jij jouw bestelling in principe de volgende werkdag in huis. Het kan zijn dat jouw bestelling er bij de vervoerder langer over doet dan 1 dag. In 98% van de gevallen wordt het echter wel de volgende dag bezorgd. Dit geldt voor elk product, tenzij anders bij het product staat aangegeven op onze website tijdens het bestellen.
 
Levertijd bij overboeking (indirecte betaling)
Gelieve rekening te houden met 1 à 2 werkdagen overboekingstijd indien je het aankoopbedrag betaalt met een achterafbetaling/overboeking. Je ontvangt een ontvangstbevestiging per e-mail zodra Run2Day.nl jouw betaling heeft ontvangen. Jouw bestelling wordt diezelfde dag nog verstuurd.
 
Direct uit eigen voorraad leverbaar
Bij elk product wordt de actuele voorraadstatus van ons magazijn weergegeven. De levertijd van het product is echter van toepassing nadat Run2Day jouw betaling heeft ontvangen.
 
Bezorging op zaterdag
Onze vervoerder (PostNL) levert op adressen van particulieren ook op zaterdag.

Waar kan ik een afwijkend afleveradres invoeren?

Run2Day.nl maakt het mogelijk om op elk gewenst adres jouw bestelde product(en) af te leveren. Tijdens het bestellen vul je namelijk je eigen adres en een gewenst afleveradres in. Deze adressen hoeven dus niet overeen te komen. Via ‘Mijn account’ op Run2Day.nl kan je gemakkelijk jouw gegevens wijzigen.

Hoe werkt gratis afhalen in een Run2Day winkel?

Afhalen
Run2Day.nl biedt je de mogelijkheid om producten af te halen bij één van de Run2Day vestigingen door heel Nederland. Voordat je jouw bestelling op kan halen, dien je eerst een bestelling te plaatsen via Run2Day.nl. Vervolgens ontvang je een e-mail ter bevestiging van je bestelling. Wanneer je bestelling in de vestiging van jouw keuze ligt ontvang je hier bericht van. Je bestelling ligt klaar om afgehaald te worden en wij verzoeken je om je bestelling zo snel mogelijk op te halen.

Afhaallocatie
Voor alle afhaallocaties kijk je op Run2Day.nl/winkels. Hier vindt je de dichtstbijzijnde Run2Day winkel met de openingstijden en contactgegevens.
 
Mee te nemen documenten
Als je jouw bestelling wilt ophalen in één van de Run2Day vestigingen is het noodzakelijk dat je de orderbevestiging meeneemt. Deze bevestiging dient als aankoopbewijs en is nodig voor het succesvol afhalen van jouw bestelling. 

Welke documenten moet ik meenemen naar de winkel?

Als je jouw bestelling wilt ophalen in een van de Run2Day vestigingen is het noodzakelijk dat je de orderbevestiging meeneemt. Deze bevestiging dient als aankoopbewijs en is nodig voor het succesvol afhalen van jouw bestelling.

Wanneer wordt mijn product geleverd?

De levertijd van je bestelling is afhankelijk van een aantal factoren.


Op werkdagen voor 16:00 uur besteld, morgen in huis (directe betaling)
Indien je het aankoopbedrag via een directe betaling voldoet, dan geven wij de bestelling dezelfde dan nog mee aan de vervoerder en heb jij jouw bestelling in principe de volgende werkdag in huis. Het kan zijn dat jouw bestelling er bij de vervoerder langer over doet dan 1 dag. In 98% van de gevallen wordt het echter wel de volgende dag bezorgd. Dit geldt voor elk product, tenzij anders bij het product staat aangegeven op onze website tijdens het bestellen.
 
Levertijd bij overboeking (indirecte betaling)
Gelieve rekening te houden met 1 à 2 werkdagen overboekingstijd indien je het aankoopbedrag betaalt met een achterafbetaling/overboeking. Je ontvangt een ontvangstbevestiging per e-mail zodra Run2Day.nl jouw betaling heeft ontvangen. Jouw bestelling wordt diezelfde dag nog verstuurd.
 
Direct uit eigen voorraad leverbaar
Bij elk product wordt de actuele voorraadstatus van ons magazijn weergegeven. De levertijd van het product is echter van toepassing nadat Run2Day jouw betaling heeft ontvangen.
 
Bezorging op zaterdag
Onze vervoerder (PostNL) levert op adressen van particulieren ook op zaterdag.

Contact

Contact Run2Day

Inkoop, marketing & sales
Voor vragen omtrent inkoopzaken, marketing en sales van Run2Day kan je mailen naar: klantenservice@run2day.nl
In dringende gevallen kun je ons natuurlijk ook bellen - Tel.: 030-231 59 63

 

Run2Day Franchise
Run2Day Franchise coördineert en stuurt de franchiseorganisatie met haar franchisenemers aan, zowel nationaal als internationaal.

Voor contact met Run2Day Franchises kan je mailen naar: franchise@run2day.nl


Adresgegevens
Run2Day Franchise BV

Mariastraat 10
3511LP Utrecht
Nederland
Fax +31 30 2302157

 

Run4Business Teamkleding
Voor vragen omtrent teamkleding van Run2Day kan je mailen naar: teamkleding@run2day.nl
Er zal dan zo snel mogelijk contact met je worden opgenomen door onze Run4Business afdeling.
In dringende gevallen kun je ons natuurlijk ook bellen - Tel.: 030 - 238 10 67

 

 

Klachten

Hoe dien ik een klacht in?

Heb je een klacht?
Het kan zijn dat je niet tevreden bent en een klacht in wil dienen. Heb je een klacht over een geleverd product of over onze dienstverlening? Dat vinden wij natuurlijk heel vervelend en willen wij graag oplossen! Kwaliteit en service zijn voor ons belangrijke kernwaarden. Wij willen dat je tevreden bent over ons en met enthousiasme kunt spreken over het assortiment, onze communicatie, de verzending en onze service! Daarom doen wij er alles aan om de klacht naar tevredenheid af te handelen. Wij zien je klacht als een uitdaging en aanleiding om onze communicatie, service en kwaliteit te verbeteren.

Hoe kan je een klacht indienen? 
De klantenservice van Run2Day kan alleen schriftelijke klachten in behandeling nemen. Wij verzoeken je daarom om jouw ervaringen per mail toe te sturen naar klantenservice@run2day.nl. Wij nemen binnen 48 uur contact met je op om samen tot een oplossing te komen. 

Hoe gaat Run2Day om met mijn klacht?

Hoe behandelen wij een klacht?
Kwaliteit en service zijn voor ons belangrijke kernwaarden. Wij willen dat je tevreden bent over ons en met enthousiasme kan spreken over het assortiment, onze communicatie, de verzending en onze service! Daarom doen wij er alles aan om de klacht naar tevredenheid af te handelen. Wij zien je klacht als een uitdaging en aanleiding om onze communicatie, service en kwaliteit te verbeteren.

  • Wij zorgen voor een snelle afwikkeling van de klacht (binnen 48 uur ontvang je een reactie).
  • Wij onderzoeken de oorzaak van de klacht.
  • Wij nemen contact met je op om samen tot een oplossing te komen.
  • Wij geven opvolging aan de gemaakte afspraken.
  • Wij gebruiken de ervaring om de klacht in de toekomst te voorkomen.

Privacy & veiligheid

Wat zijn de actievoorwaarden van Run2Day?

Actievoorwaarden: 

  • Speciale actieprijzen gelden alleen op basis van beschikbaarheid en in de aangegeven periode.
  • Run2Day behoudt zich het recht voor op prijs- model- en kleurwijzingen in de aangeboden artikelen in al haar uitingen.
  • Kortingsbonnen zijn niet geldig in combinatie met eventuele andere acties.
  • Kortingsbonnen dienen volledig ingevuld te zijn.
  • Op acties en kortingsbonnen op hardloopschoen zijn spikes, wedstrijdschoenen en kinderschoenen uitgezonderd, tenzij nadrukkelijk anders vermeld.

Wat zijn de algemene voorwaarden van Run2Day?

Algemene voorwaarden Run2Day
Run2Day hanteert de volgende algemene voorwaarden.

Verkoopvoorwaarden webshop Run2Day:
Het team van Run2Day doet zijn uiterste best om iedere klant het best mogelijke advies te geven. Het plezier in hardlopen van onze klanten zo groot mogelijk maken is ons doel. Indien je aankoop onverwacht niet aan je verwachtingen voldoet zullen we dit zo goed mogelijk proberen op te lossen.

Graag vragen we je rekening te houden met de volgende verkoopvoorwaarden.

Mocht het door jou bestelde artikel niet voldoen aan je verwachtingen dan mag je het artikel onder de volgende voorwaarden retour sturen:

  • Run2Day kan alleen artikelen retour nemen in goede staat, compleet en in originele verpakking binnen de zichttermijn van 14 dagen. De zichttermijn gaat één dag na ontvangst in. Een actieset moet in zijn geheel geretourneerd worden. Het is niet toegestaan om een deel van de actieset te retourneren. Het passen van het product is toegestaan, verwijder echter geen labels van het product. Je ontvangt binnen 14 dagen het totale aankoopbedrag terug. Dit is inclusief eventuele verzend- en of transactiekosten. Je kan je aankoop gratis retourneren via een van de Run2Day winkels. Mocht je je aankoop retour zenden, dan zijn de verzendkosten voor eigen rekening.

Ruilen buiten de voorwaarden 
Wanneer je een artikel buiten de gestelde voorwaarden of zonder retourformulier terugstuurt betekent dit niet dat de betalingsverplichting komt te vervallen. Neem in geval van twijfel contact op met onze klantenservice. Bel naar 030-2231353 of mail naar klantenservice@run2day.nl

Copyright

Copyright

De rechten op alle teksten, fotografie en illustraties op Run2Day.nl zijn eigendom van Run2Day Retail B.V., tenzij uitdrukkelijk anders vermeld.
Gebruikmaken van teksten, fotografie en illustraties is uitsluitend toegestaan na schriftelijke toestemming van Run2Day Retail B.V.

Lees meer in onze privacyverklaring.

Waarom bestellen bij Run2Day.nl?

Als klant kan je via Run2Day.nl vertrouwd en gemakkelijk 24 uur per dag de beste en nieuwste hardloopproducten bestellen. De voordelen van bestellen via Run2Day.nl zijn:

Veilig betalen
Veilig, betrouwbaar en eenvoudig online betalen.
 
Privacy
Run2Day gaat zorgvuldig om met jouw gegevens en zal deze niet aan derden ter beschikking stellen. U kunt op elk moment inzage vragen in de gegevens, deze laten corrigeren, wijzigen of laten verwijderen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice door een mail te richten aan: klantenservice@run2day.nl
 
Snelle bezorging
Voorradige artikelen die je vóór 16:00 uur bestelt op een werkdag, bezorgen wij de volgende dag bij je thuis. Wil je jouw bestelling liever op een andere dag ontvangen? Geef jouw voorkeur aan bij je bestelling.
 
Klantenservice
Onze klantenservice is voor al uw vragen telefonisch en per e-mail te bereiken. Telefonisch zijn wij bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 17:00 uur. Je kan ook altijd een e-mail sturen naar: klantenservice@run2day.nl.

Hoe beschermt Run2Day mijn privacy?

Privacyverklaring

Algemeen 
Indien je informatie of gegevens aan ons verstrekt is Run2Day verantwoordelijk als gegevensverwerker. Dit betekent dat wij verantwoordelijk zijn voor de informatie die je ons geeft. Run2Day respecteert de privacy van alle gebruikers en wij zullen te allen tijde handelen in overeenstemming met de Wet bescherming persoonsgegevens (Wbp) en de Algemene Verordening Gegevensbescherming ( AVG ). Tevens dragen wij er zorg voor dat je gegevens veilig worden opgeslagen en beheerd en dat onbevoegden geen toegang tot de informatie verkrijgen. 

Hieronder wordt uitgelegd welke gegevens worden verzameld en verwerkt, wat er met je gegevens wordt gedaan en welke rechten je hebt. 

Welke gegevens verzamelt Run2Day? 
Run2Day verzamelt nooit gegevens zonder je toestemming. Wanneer je in onze winkel het formulier voor een klantenkaart invult of een bestelling plaatst op onze website worden verschillende gegevens verzameld zodat wij een optimale dienstverlening kunnen bieden. Wij verzamelen informatie wanneer je aankopen bij ons doet, op onze website of in één van onze winkels. Dit zijn contactgegevens zoals naam, adres, woonplaats, telefoonnummer en email-adres maar ook de datum en tijd van jouw aankoop, de producten die je gekocht hebt voor welke prijs en indien van toepassing de gegevens van de betaalkaart die je hebt gebruikt. Ook andere manieren van informatie verzamelen worden gebruikt. Denk hierbij aan inschrijving om onze nieuwsbrief te kunnen ontvangen of als je op een andere wijze met ons communiceert (bijvoorbeeld via e-mail of Facebook). Deze informatie kan eventuele wachtwoorden, gebruikersnamen, contactgegevens, accountgegevens, voorkeuren, interesses en eventuele klachten inhouden, die je hebt ingediend. Indien je via de website met Run2Day communiceert wordt het IP-adres van je computer geregistreerd. Ook bekijken we jouw activiteiten op de website, bijvoorbeeld welke producten of berichten je hebt bekeken. Veel van deze informatie wordt verzameld door middel van cookies. Voor meer informatie hierover, verwijzen wij je naar ons cookiebeleid. Wij kunnen van tijd tot tijd publiekelijk beschikbare informatie over jou op het internet raadplegen om ons te helpen fraude tegen te gaan, jouw identiteit te verifiëren (bijvoorbeeld om te checken of wij in het bezit zijn van jouw correcte adresgegevens) en voor marketingdoeleinden, zoals hieronder in meer detail wordt beschreven. Run2Day zal nooit informatie verwerken omtrent bijzondere persoonsgegevens zoals gezondheid, geloofsovertuiging of ras. 

Wat doet Run2Day met je gegevens? 
Het doel van het verwerken van de gegevens is: 

• het verwerken van je aankoop of bestelling, de betaling daarvan en de bezorging op het juiste afleveradres; 
• het verstrekken van voor jou relevante informatie of nieuwsbrieven alsmede het doen van aanbiedingen; 
• het verwerken van je aankoop of bestelling ter bepaling van de hoogte van het spaarsaldo op de klantenkaart en je hiervan op de hoogte houden; 
• het verbeteren van de dienstverlening en de gebruiksvriendelijkheid van de website. 

De persoonsgegevens worden alleen voor bovengenoemde doelen verwerkt. Wij kunnen ook je persoonlijke informatie gebruiken ten behoeve van een prijsvraag, evenementen en/of andere acties. Echter dat gebeurt alleen indien je zelf de keuze hebt gemaakt hieraan deel te nemen. Als onderdeel van ons marketing & communicatiebeleid kunnen wij gegevens verzamelen en delen met derde partijen. Wij gebruiken deze gegevens om statistieken over onze klanten samen te stellen. Dit helpt ons bij het selecteren en op maat aanbieden van producten, diensten of speciale kortingen waarin je wellicht geïnteresseerd zult zijn. Run2Day zal nooit gegevens aan derden ter beschikking stellen als dit niet strikt noodzakelijk is. Wij doen uiteraard onze uiterste best de betrouwbaarheid van onze partners te waarborgen en sluiten, indien van toepassing, hiermee ook verwerkersovereenkomsten af om dit te waarborgen. Run2Day zal nooit verzamelde gegevens doorverkopen aan derden.

Links 
De Run2Day-website kan koppelingen naar andere sites bevatten. Op het privacy-beleid van deze derden of hun sites heeft Run2Day geen invloed en is daarvoor niet verantwoordelijk. 

Beveiliging 
Alle gegevens worden gecodeerd en via beveiligde verbindingen verstuurd. Run2Day hanteert hierbij een beveiligingsniveau dat passend is bij de aard van de te beschermen gegevens. 

Beheer van mijn gegevens en mijn rechten 
Je kunt altijd aan ons vragen welke gegevens over je worden verwerkt. Hiervoor kun je een e-mail sturen naar klantenservice@run2day.nl. Wij zullen uiterlijk binnen vier weken inzage verstrekken indien gewenst. Indien je niet langer wilt dat je gegevens bij Run2Day bekend zijn zullen wij de gegevensverwerking stoppen en je gegevens verwijderen zolang dit niet in strijd is met de wettelijke bewaarplicht. Wij zullen jou te allen tijde de keuze geven of je wel of geen informatie van ons wilt blijven ontvangen. Wanneer je je wilt uitschrijven voor de nieuwsbrief, klik je op ‘Meld je af voor de nieuwsbrief’ of kun je contact opnemen met onze klantenservice via klantenservice@run2day.nl of telefonisch 030-2315963.

Zijn mijn gegevens veilig bij Run2Day?

Bescherming persoonsgegevens
Al jouw gegevens worden vertrouwelijk en beveiligd opgeslagen op onze beveiligde server. Run2Day.nl houdt zich aan de Wet Bescherming Persoonsgegevens (WBP).
 
Het College Bescherming Persoonsgegevens (CBP) ziet er persoonlijk op toe dat persoonsgegevens zorgvuldig worden gebruikt en jouw privacy ook in de toekomst gewaarborgd blijft.
 
Recht op inzage
Als betrokkene heb je het recht om inzage te verzoeken in jouw gegevens en het gebruik daarvan door Run2Day.nl. Als betrokkene kan je bij de organisatie (Run2Day) vragen of jouw persoonsgegevens worden gebruikt. Als dat het geval blijkt te zijn, geeft de organisatie (Run2Day) je binnen vier weken een overzicht.
 
Recht op correctie
Op basis van de inzage in jouw gegevens kan je de organisatie verzoeken de gegevens te verbeteren, aan te vullen, te verwijderen of af te schermen. Dat kan als de gegevens die gebruikt worden door de organisatie feitelijk onjuist, onvolledig of niet ter zake dienend zijn voor het doel of de doeleinden van de verwerking.

Veilig betalen van mijn bestelling

Veilig betalen
Via Run2Day.nl betaal je altijd via onze betalingspartner Buckaroo. Buckaroo is inmiddels uitgegroeid tot een toonaangevende payment service provider (PSP) in Europa.

•    Alle betalingen worden vanuit jouw eigen bank veilig begeleid door Buckaroo.
•    Buckaroo is een onafhankelijke derde partij tussen de consument en Run2Day.nl
•    Veilige betalingsverbinding.
•    Zelf online betalingen regelen.
•    Duidelijke vertrouwde betalingsschermen vanuit jouw eigen bank.
•    Run2Day.nl houdt zich aan de Wet Bescherming Persoonsgegevens.

Beveiligde verbinding Buckaroo
Buckaroo begeleid al jouw betalingen voor bestellingen die jij doet via Run2Day.nl. Buckaroo is de betalingspartner van Run2Day en waarborgt jouw veiligheid met een veilige SSL-verbinding

SSL-verbinding 
Jouw transacties vinden plaats via een veilige SSL-verbinding. Deze verbinding (bekend door het gele slotje rechts onder in uw beeldscherm) garandeert een veilige transactie met jou en jouw bank. Dit is een sterke vorm van encryptie (versleuteling), die voorkomt dat kwaadwillende uw gegevens kunnen gebruiken. Jouw bank zal tijdens de betaling via Run2Day.nl zelf verbinding maken via een SSL-verbinding waardoor het pictogram (het gele slot) bij jou komt te vervallen. Dezelfde SSL-veiligheid is daarentegen wel aanwezig. Run2Day.nl garandeert een veilige en betrouwbare transactie met jou en jouw bank.

Vanuit het buitenland vinden jouw betalingen ook plaats op basis van een veilige SSL-verbinding.
 
Al jouw gegevens, inclusief het creditcardnummer, worden beveiligd met SSL. Jouw creditcardnummer wordt bovendien maar éénmalig gebruikt voor betaling van jouw order en niet verder opgeslagen. Run2Day.nl zou jouw gegevens daarom niet nog een tweede maal kunnen gebruiken.

Retouren

Geld terug bij retourneren van bestelling?

Wanneer en hoe ontvang je je geld terug?
Zodra de terugzending door Run2Day ontvangen en geëvalueerd is, wordt het restitutiebedrag (inclusief verzendkosten en betaalkosten) terugbetaald. Dit zal binnen 30 dagen na ontbinding worden terug betaald. Je kan je aankoop gratis retourneren via een van de Run2Day winkels. Mocht je je aankoop retour zenden, dan zijn de verzendkosten van de retour voor eigen rekening. 

Heb ik garantie op mijn bestelling?

Garantie op jouw bestelling
Mocht het door jou bestelde artikel kapot gaan of kapot blijken te zijn buiten de zichttermijn van 14 dagen dan zal jouw klacht door onze klantenservice in behandeling worden genomen. Jouw klacht wordt beoordeeld op basis van de volgende voorwaarden;

  • Het artikel is bij normaal gebruik, voor de daarvoor bestemde doeleinden eerder defect geraakt dan op basis van normaal gebruik te verwachten valt.
  • Beschadiging aan het product is niet met opzet, niet door eigen schuld, of het opvolgen van de wasvoorschriften ontstaan.
  • De schade is niet ontstaan door nalatig onderhoud aan het product en is volgens de onderhoudsvoorschriften behandeld.
  • De slijtage en/of beschadiging is ontstaan terwijl de gebruiksaanwijzing juist is opgevolgd.
  • Het gebruik van bottle belts en dergelijke artikelen kunnen de kleding beschadigen (pillen). Hierop kunnen wij geen garantie geven. Wel kunnen wij je adviseren vanuit onze winkels (run2day.nl/winkels).

Na de beoordeling zal het artikel ter reparatie of omruil aan de verantwoordelijke leverancier worden aangeboden.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Hoe retourneer ik mijn artikel(en)?
Je kan je artikel(en) kosteloos retourneren via een van de Run2Day winkels in Nederland. Daarnaast is het mogelijk om jouw artikel(en) te retourneren via het postkantoor of pakketservice punt. Let op dat de verzendkosten voor eigen rekening zijn als je hiervoor kiest.
 
Via de Run2Day winkel (kosteloos)
  • Je bestelde artikel(en) kan je binnen de zichttermijn van 14 dagen terugbrengen bij een Run2Day winkel naar keuze.
  • We verzoeken je het retourformulier mee te nemen naar de winkel.

Via het postkantoor/pakketservice punt (verzendkosten voor eigen rekening)

  • Je bestelde artikel(en) kan je binnen de zichttermijn van 14 dagen retour zenden via het postkantoor of een pakketservice punt.
  • Gaarne het ingevulde retourformulier volledig invullen en toevoegen bij het pakket.
  • Zorg ervoor dat je het pakket in een stevige verpakking en goed dichtgemaakt terugstuurt.
  • Verstuur het pakket naar Run2Day, Mariastraat 10, 3511LP Utrecht.
  • Bewaar je verzendbevestiging en de track & trace code van het pakket. Run2Day kan hier om vragen. 

Hoe kan ik retourneren zonder retourformulier?

Niet meer in het bezit van het retourformulier?
Geen punt! Je kunt via de onderstaande link het blanco retourformulier downloaden, uitprinten en invullen. 
Download blanco retourformulier

Kan ik mijn bestelling ruilen in de winkel?

Wil je één of meerdere artikelen ruilen in een Run2Day winkel?
Een artikel dat je hebt besteld via de webshop kan je niet ruilen in een Run2Day vestiging. Mocht je niet tevreden zijn over het bestelde artikel dan kan je het artikel gratis laten retourneren bij een Run2Day vestiging. In de winkel kan je een nieuwe aankoop doen en het bedrag van het geretourneerde artikel wordt binnen 2 werkdagen teruggestort op jouw rekening.

Wat is de retour termijn van mijn bestelling?

Bestelling retourneren binnen 14 dagen
Run2Day kan alleen artikelen retour nemen in goede staat, compleet en indien redelijkerwijs mogelijk in originele verpakking binnen de zichttermijn van 14 dagen. De zichttermijn gaat één dag na ontvangst in.
Het passen van het product is toegestaan, verwijder echter geen labels van het product.

Wat zijn de verkoopvoorwaarden van Run2Day.nl

Verkoopvoorwaarden webshop Run2Day:
Het team van Run2Day doet zijn uiterste best om iedere klant het best mogelijke advies te geven. Het plezier in hardlopen van onze klanten zo groot mogelijk maken is ons doel.
Indien je aankoop onverwacht niet aan je verwachtingen voldoet zullen we dit zo goed mogelijk proberen op te lossen.

Graag vragen we je rekening te houden met de volgende verkoopvoorwaarden.
Mocht het door jou bestelde artikel niet voldoen aan je verwachtingen dan mag je het artikel onder de volgende voorwaarden retour sturen:

  • Run2Day kan alleen artikelen retour nemen in goede staat, compleet en in originele verpakking binnen de zichttermijn van 14 dagen. De zichttermijn gaat één dag na ontvangst in. Een actieset moet in zijn geheel geretourneerd worden. Het is niet toegestaan om een deel van de actieset te retourneren. Het passen van het product is toegestaan, verwijder echter geen labels van het product. Je ontvangt binnen 14 dagen het totale aankoopbedrag terug. Dit is inclusief eventuele verzend- en of transactiekosten. Je kan je aankoop gratis retourneren via een van de Run2Day winkels. Mocht je je aankoop retour zenden, dan zijn de verzendkosten voor eigen rekening.