Dit jaar was de Run2Day voor het eerst gestart met een heus VIP team. Klanten, kennissen, vrienden van de Run2Day en lezers van het Run2Day magazine konden zich opgeven voor het Run2Day VIPteam. De tien gelukkige zijn gisteren van start gegaan!
Uit de vele aanvragen wonnen er 10 lopers een startnummer voor dit geweldige hardloop evenement. De deelnemers van het Run2Day VIPteam kregen vooraf een goodybag met daarin uiteraard hun startnummer, maar ook een mooi hardloopsinglet van Nike en nog an...
Nu bij Run2Day een mooie driedelige winterset van Adidas bestaande uit een jack, een tight en een longsleeve.
Tijdelijk bieden wij deze fantastische kledingset aan tegen voor een speciale prijs van € 169,95 voor de herenset (normaal € 210,-) en € 129,95 voor de damesset (normaal € 165,-)
De herenset bevat het een jack uit de ‘Marathon Classics’ collectie van Adidas. Deze retro jaren ’80 collectie bevat zeer functionele modische artikelen. Zo is het jack, Marathon 10 Jacket genaamd, een wind e...
Onlangs opende Nike de deuren van het Run House in Amsterdam. In de Van Baerlestraat met om de hoek het Vondelpark, nodigt Nike lopers uit om samen al hardlopend de stad te verkennen.
Run Unleashed is een wereldwijds thema en Take Mokum is het Nederlandse thema. Lopen wanneer het je uitkomt, lopen met vrienden en daarna de kroeg in, lopen dwars door Centraal Station, mensen die je vreemd aankijken omdat je om 23 uur dwars door het uitgaanscentrum van Amsterdam loopt. De Run House zal tussen 1...
On Running is een nieuw merk op de hardloopmarkt. ON heeft met de Cloudtech schoen de prestigieuze ISPO Brand New Award gewonnen. Tijd om de de hardloper kennis te laten maken met de Cloudtech technology. Cloudtech is het dempend systeem van de ON schoen. Het bestaat uit een aantal op buisjes lijkende rubberen elementen die onder de tussenzool geplaatst zijn. Deze elementen kunnen in diverse richtingen vervormen, dit levert volgens ON de volgende voordelen op:
-ON Cloudtech absorbeert op deze...
De Shoe2Care van mei/juni was ook dit jaar weer een enorm succes! Het toch al succesvolle resultaat van 2009 is ruimschoots overtroffen. “Vorig jaar werd maar liefst 1350 kg ingezameld wat de netto-opbrengst € 1.679,79 voor Right To Play bracht. Dit jaar hebben we, samen met al onze klanten, 1875kg schoenen ingezameld…..een waanzinnig resultaat!” aldus Klaas Koster, Sales Director van Run2Day.
Hiermee is de totaal opbrengst van deze Shoe2Care inzamelingsactie gekomen op € 2.067,63. Dit bedr...
"iRun! Jij ook? Begin nú met hardlopen met Run2Day" is het iRun motto dit najaar.
Hardlopen is allang geen sport meer alleen voor fanatiekelingen. Running is “a way of life” geworden. Lekker één of meer keer per week lopen om jezelf fit te voelen. Of misschien om die paar extra kilo's eraf te krijgen. Of omdat je eigenlijk toch wel eens graag aan de Dam tot Dam wilt deelnemen. De reden om te lopen is niet belangrijk. Het feit dat je loopt is hetgeen waar het om draait. Run2Day organiseert al j...
Ladiesruns, womens only running events, worden steeds populairder. Le Champion, de organisatie achter de Dam tot Dam organiseert samen met Run2Day en goede doelen organisatie Women Win de Run2Day Ladies Run. Om exact 9.55 uur klinkt dan voor zo'n 1500 loopsters het startschot op dezelfde plek waar later die ochtend de vele duizenden deelnemers voor de 10 Engelse mijl starten. De deelneemsters aan de Run2Day Ladies Run doen stukken van het officiële Dam tot Dam parcours aan. Ook zij maken na de ...
De Power Balance armband werd bekend nadat de meeste spelers van het Nederlands elftal tijdens het WK in Zuid-Afrika deze bandjes droegen. Vervolgens waren ze te zien tijdens de Tour de France en ook afgelopen EK Atletiek in Barcelona kon je er niet omheen. Redenen genoeg om dit innovatieve produkt toe te voegen aan het assortiment van Run2Day.
Tijdens het NK Senioren, afgelopen weekend, geeft Hugo de Haan een prachtige demonstratie van de power balance band door op de finishlijn als één van ...
Kelly Brook gaat binnenkort naakt voor Playboy poseren. Sinds vorige week laat het Britse model echter ook al weinig aan de verbeelding over op een reclameadvertentie voor de EasyTone schoenen van Reebok.
Kelly Brook lanceerde de gewaagde advertentie bij Battersea Power Station in het zuiden van Londen. Het minste wat gezegd kan worden is dat het de aandacht van menig voorbijganger trok. De buurtbewoners vrezen zelfs voor heel wat auto-ongelukken door afgeleide bestuurders.
Brook was z...